En dan is het zover - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu En dan is het zover - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

En dan is het zover

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

24 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Vanmorgen om 4.10 het bed uit en om 5.00 op weg naar Schiphol.
We worden weggebracht door Dick, fijn zulke mensen om je heen:)
En het gaat goed in Amsterdam, geen verscherpte controles, stiptheidsacties of een stroomstoring bij Delta Airlines, maar wel een bemanning die er nog niet is, toch wel handig om die mee te hebben^^. En dan een lange vlucht naar Salt Lake City. Prachtig IJsland, Groenland en alvast Yellowstone bekeken vanuit de lucht. Maar alsnog krijgen we pech, het vliegtuig is op tijd, maar er is nog geen douane op het vliegveld, komt pas later, en als ze er zijn gaan er maar 3 poortjes open en het duurt nog langer als 1 van de poortjes ook nog dicht moet omdat deze persoon elders heen moet.
Vervolgens blijkt er geen auto te zijn pfff foutje met de vouchers die we al gezien hadden maar volgens het reisbureau geen problemen zou geven, maar wel dus. Maar gelukkig treffen we een super manager bij Alamo, die voor ons contact zoekt met Travel Trend en alles regelt, we moeten aan het eind van de vakantie nog even terug om iets te regelen,maar vandaag hebben we een auto en kunnen naar het hotel.
Het is hier 28 graden en stralend weer.

• 24 Augustus 2016 - 11:07

Florien:

Fijn te weten dat jullie een goede vlucht gehad hebben, jammer van die perikelen bij de aankomst maar wel weer leuk dat de manager zo met jullie meedenkt. Ik ben wel een beetje benieuwd welke auto het nu is geworden ;-). Geniet van jullie reis!

• 24 Augustus 2016 - 15:58

Dick:

Tja het ging op Amsterdam Schiphol te soepel.Ergens moet je reis ervaring opdoen :)
    Toen jullie boven liepen had je de sliert moeten zien die voor het inchecken stond. Die waren jullie nu ook mooi voor. Auto en ik heel terug. Veel plezier