Reis van Salt Lake City Naar Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Reis van Salt Lake City Naar Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Reis van Salt Lake City Naar Twin Falls

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

26 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Twin Falls

Gisteren vertrokken uit SLC, we hadden de keus uit 2 routes onder en boven langs het Great Salt Lake. We zijn onderlangs gegaan langs enorme zoutvlakten, letterlijk soms oogverblindend. S' avonds heerlijk gegeten aan de rand van een Canyon op het terras, wat voor Amerika best wel bijzonder is, het is hier vaak zo warm dat iedereen binnen eet.
Vandaag doen we rustig aan en nemen even tijd om rustig aan te doen, wel zijn we vanmorgen naar de Shoshone Falls geweest. Op dit moment is het najaar en het is hier enorm droog en dus de Falls op hun laagste stand, maar in het voorjaar moet het enorm indrukwekkend zijn als over de gehele breedte water naar beneden komt, ze noemen hem de Niagara van het Westen en is zelfs hoger.
Morgen op naar Idaho Falls, waarschijnlijk via Craters of the Moon en dan door naar Jackson en hopen dat we vanuit daar Yellowstone in mogen, de South entrance is al een paar dagen gesloten ivm bosbranden daar.