Dag in Grand Teton National Park - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Dag in Grand Teton National Park - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Dag in Grand Teton National Park

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Hilda

30 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Teton Village

Vandaag vroeg uit de veren, zodat we een lange dag in Grand Teton National Park konden doorbrengen. We hebben de bison en de elk op de foto kunnen zetten. Zijn op hele mooie plaatsen in de natuur geweest en hebben de nog altijd durende bosbranden van " dichtbij" op de foto kunnen zetten. Die branden zorgen er voor dat we morgen waarschijnlijk niet via de South Entrance naar Yellowstone Park kunnen. Is even afwachten dus. We melden ons weer als we in West Yellowstone zijn aangekomen.
De locatie gaat niet goed, dat moet Jackson Hole, Wyoming, Verenigde Staten zijn, maar daar maakt het programma steeds iets anders van.