Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Cody

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Hilda

04 September 2016 | Verenigde Staten, Cody

Vandaag in Cody het "Buffalo Bill Center of the West" bezocht. Heel toevallig was het hier een koude regenachtige dag en hadden wij een museumbezoek gepland. Tussen de buien door er naar toe gelopen. Eerste dag dat we de jas weer aangehad hebben, we hadden net uit gekkigheid gezegd dat we die jassen op Schiphol wel aan de kapstok hadden kunnen hangen en dan terugreis wel weer hadden opgehaald. Nu ze toch maar aangehad. Morgen onderweg naar Devil' s Tower. Nu begint het deel van de reis waar we geen onderdak meer geboekt hebben. We hopen ons morgen via Facebook aan de melden in de Best Western Inn in Gilette. Is even afwachten, het is hier maandag Labor Day en iedereen heeft een lang weekend vrij. Veel nemen er dan ook nog de dinsdag bij.