van Cody naar Gilette - Reisverslag uit Gillette, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu van Cody naar Gilette - Reisverslag uit Gillette, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

van Cody naar Gilette

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

05 September 2016 | Verenigde Staten, Gillette

Vandaag vertrokken uit Cody. Gisteravond en vanmorgen gegeten bij Granny' s restaurant. Het was daar nogal druk en ervoor gekozen om aan een gezamenlijke tafel te eten. Wat een leuke mensen ontmoet je dan. Gisteravond gesproken met 2 echtparen en 2 dames die allemaal ook op doortocht waren. Vanmorgen met 2 heren die net uit Yellowstone kwamen en samen op de motor onderweg waren.
Ook hoorden we dat gisteravond de weg vanuit Yellowstone waar wij de dag ervoor langs waren gekomen gesloten is, vanwege sneeuw....

Een prachtig tocht vandaag, van droge grasvlakten tot bergen met groene bomen. We zijn begonnen op 4100 ft, daarna gestegen tot 9655 en nu zitten we weer op 4650. Over bergen en door dalen:)
We zitten nu in Gilettte een tussenstop voor Devil's Tower, waar we morgen heen gaan.