Van Gilette naar Hill City - Reisverslag uit Hill City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Van Gilette naar Hill City - Reisverslag uit Hill City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Van Gilette naar Hill City

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Hilda

06 September 2016 | Verenigde Staten, Hill City

Vandaag weer een reisdag, maar wel met onderweg een belangrijke stop, de berg van de film " Close encounters of the third kind".
Die berg, Devil's Tower, bezocht en een hike trail / wandelpad om de berg gelopen. Diverse bergbeklimmers bezig gezien om de top te bereiken. Daarna via Deadwood (van de tv serie) naar Hill City.
Hier blijven we 2 nachten, morgen gaan we naar Mount Rushmore en Custer State park. Dat is hier nu vlak in de buurt. :-)

• 08 September 2016 - 07:34

Florien:

Leuk, landschap uit tv-series najagen :-D. En de ninja-turtles, natuurlijk - jullie zijn ten slotte vlakbij New York (ahem).

Nog veel plezier gewenst tijdens de rest van de vakantie - als ik het zo lees zijn de volgende dagen dus iets meer op de geschiedenis van Amerika gericht. Ook interessant.