Van Louisville naar Georgetown - Reisverslag uit Idaho Springs, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Van Louisville naar Georgetown - Reisverslag uit Idaho Springs, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Van Louisville naar Georgetown

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Hilda

12 September 2016 | Verenigde Staten, Idaho Springs

In Denver bij de "Gumba Shrimps" langs geweest. Maar daar was het razend druk. Om te parkeren moest je je auto weggeven aan een persoon op een scooter die dan zelf een plekje en een bijbehorend parkeerbedrag ging regelen. Nou, dat gingen we dus niet doen. Dus maar weer vertrokken. Richting Idaho Springs gegaan, kwamen we toevallig langs het graf van Buffalo Bill. Omdat we in Cody ook naar het Buffalo Bill museum waren geweest, deze plek ook maar even bezocht. In Idaho Springs aangekomen, daar het mijnmuseum bezocht. En de winkelstraat op en neer geweest. Van de dame van het bijbehorende visitor centre wat leuke route's richting Georgetown gekregen. In Georgetown, na het inboeken, de auto gepakt en de bergen ingereden om zoek naar moose. Tip van de dame van het visitor centre. Tot ruim 11.000 feet de bergen op geweest in de auto, inmiddels boven de bomengrens, maar geen moose gezien.
Daarna in de hotelkamer de verontrustende berichten uit Nederland doorgelezen, die ons deden besluiten de vakantie af te breken en binnendoor naar Salt Lake City te gaan.