Van Georgetown naar Price - Reisverslag uit Price, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Van Georgetown naar Price - Reisverslag uit Price, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Van Georgetown naar Price

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Hilda

13 September 2016 | Verenigde Staten, Price

Gisteravond (en vannacht, omdat het dan overdag is in Nederland) diverse telefoontjes gepleegd en ook via de e-mail het nodige gedaan om onze vervroegde terugreis te regelen. Omdat de luchthaven Salt Lake City de gemakkelijkste manier is om terug te gaan naar Nederland (Delta Airlines heeft een dagelijkse verbinding met Schiphol) besloten om dan in 2 dagen / nachten naar SLC terug te rijden. Vandaag de eerste ruim 360 miles gedaan. Nou, dat ging niet gemakkelijk. De maximum snelheid op de Highway is door het bochtige karakter van de wegen en het steeds stijgen en dalen door de bergketens (5000-10.000 feet) bijna nooit boven de 45-50 miles, dus 80-90 km/u. En dan nog de hitte en de kou, de hagelbui en de stortregens. Ondanks dat alles, het was een prachtige rit met het steeds veranderende landschap. Morgen nog maar 120 miles, terug naar ons eerste hotel in Salt Lake City. Dan daar nog slapen, auto uitruimen, koffers op juiste gewicht inpakken en donderdagmiddag terug naar Nederland, zodat we vrijdagmorgen weer op Schiphol staan.