Labin - Reisverslag uit Labin, Kroatië van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Labin - Reisverslag uit Labin, Kroatië van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Labin

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

15 Juni 2019 | Kroatië, Labin

Gisteren niet veel gedaan, omdat vooral ik last had van de warmte, de hele dag wat misselijk. Lekker in de tuin van het hotel gelezen.
s' Avonds nog een stukje gelopen.

Vandaag vanuit Krk vertrokken naar Labin, weer de weg langs de kust genomen. We blijven ons verbazen over kleine stadjes die op een berg geplakt lijken.
Redelijk vroeg waren we vanmiddag al in ons hotel, een enorm verschil met het vorige hotel, wat voor ons eigenlijk te groot en te luxe was.....
Dit hotel ligt weg van de snelweg, heeft maar 12 kamers en wordt gerund door een echtpaar ouder dan wij, zij doet de kamers (en kookt, in ieder geval vanavond) en hij bedient maar schijnt ook te koken. een totaal andere sfeer, met een tuin met her en der stoelen.
een paar ezels, 2 honden een kat, wat kippen.
Heel bijzonder. Hier blijven we 4 nachten, daarna naar huis.