Via Big Sky naar Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Via Big Sky naar Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Via Big Sky naar Cody

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

04 September 2016 | Verenigde Staten, Cody

Gisteren zijn we uit West Yellowstone vertrokken naar de 320 Guest ranch. Niet een erge lange reis, maar wel een mooie. Het landschap veranderde gelijk. Ons verblijf is een paardenranch met allemaal cabins in een prachtig gebied. ipv de omgeving te verkennen zijn we op de ranch gebleven, hebben we de paarden zien binnen komen van een rit, en de achter gebleven paarden bekeken.

Vandaag via de noord ingang via Yellowstone naar Cody. Een lange rit die nog langer werd omdat we vast kwamen te zitten is een kudde bisons^^. Vandaag veel elk, willows, bisons gezien. Vlak voor Cody nog een andere soort herten, maar waarvan we geen naam weten.
Onderweg een nest Osprey kunnen bekijken via de kijker van iemand anders, wat een prachtig vogels zijn dat.

• 05 September 2016 - 16:53

Emko:

mooi hoor, zo uit een film