Dag Hill City, Mount Rushmore - Reisverslag uit Hill City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Dag Hill City, Mount Rushmore - Reisverslag uit Hill City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Dag Hill City, Mount Rushmore

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

07 September 2016 | Verenigde Staten, Hill City

Vandaag zijn we als eerste naar Mount Rushmore gegaan, van het hotel een prachtige route gekregen om te rijden. Via binnen wegen de Presidenten koppen uitgehakt in de bergen bekeken. Super omdat wat we natuurlijk al vaak op tv en foto's hebben gezien, nu in het echt te bekijken. Daarna verder naar Custer State Park, er waren stukken prachtig, maar de WildLoop kwam op ons wat gemaakt over. Daar waar je in Yellowstone weet dat er wild is, maar je ziet het of ziet het niet en dan heb je pech, wordt het wild hier via wildroosters in een bepaald gebied gehouden.
Maar vooral de Needle route was geweldig, wat een geweld moet het zijn geweest toen dit gevormd werd, prachtig om te zien. Daarna lekker een poosje boek gelezen in de zon. Morgen op naar Wall.