Labin/Pula - Reisverslag uit Labin, Kroatië van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Labin/Pula - Reisverslag uit Labin, Kroatië van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Labin/Pula

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

19 Juni 2019 | Kroatië, Labin

Gisteren hadden we bedacht dat we naar Pula zouden gaan om de prachtige Arena die daar is te bekijken. Het was alweer een warme dag en erg druk in Pula. Toen we een parkeerplaats gevonden hadden en ook de Arena was er toch wel een domper, ipv een prachtig oud bouwsel, zagen we wel dat bouwsel maar ingepakt in zwart plastic omdat er 2 dagen de band Foo Fighters op ging treden. Dus wat we ook probeerden een kijkje te nemen in de arena, werd ons door extra hekken met zwart landbouw plastic onmogelijk gemaakt. Daarnaast was er een ongelooflijk harde soundcheck. Blij dat ik daar niet woon....pffff.

Nog even een poosje rondgekeken in de stad en besloten om terug te gaan, te tanken en wat fruit, water enz te halen voor de terugreis.
nog lekker in de tuin bij het hotel wat schaduw gepakt en s' avonds weer heerlijk gegeten.