En het werd nog warmer - Reisverslag uit Penticton, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu En het werd nog warmer - Reisverslag uit Penticton, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

En het werd nog warmer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hilda

29 Juli 2009 | Canada, Penticton

Weer een lekker warme dag vandaag. Vanmorgen aan Lake Okanaga gelegen, en daarna door de stad geslenterd en toevallig weer een Quiltwinkel bekeken. Hilda kon het weer niet laten, ik hoop dat de koffers nog dicht kunnen terugreis.
Hier in Penticton wordt het ene na het andere warmterecord gebroken.
Morgen vertrekken we naar Hope, ook daar is het warm. Overmorgen naar Vancouver, daar kan men eigenlijk zonder airco leven, maar die dingen zijn volgens de tv niet meer aan te slepen, het is de warmste zomer sedert 1880.
Dat brengt me op de vraag; hoe is het weer nu, maar zeker a.s. zondagmiddag in Nederland?
Zo eerst maar even, we gaan nog even wat foto's plaatsen, dat kan hier in Penticton.

Douwe en Hilda.

• 30 Juli 2009 - 05:07

Henk:

Reken er maar op dat jullie van de grooooote warmte in een sterk wisselend weerbeeld terug komen.
    Met de PC was het aardig weer maar de verwachting wordt slechter.
    Misschien geniet je straks wel van het echte Hollandsche weer.

groten vanuit een regenachtig Leeuwarden

• 30 Juli 2009 - 08:48

B,M & T:

Zonet even de foto's bekeken heel mooi allemaal zo te zien, en zo te lezen hebben jullie wel genoten, komt alleen het einde al in zicht, en denk dat jullie het hier wel klein zullen vinden allemaal. Nog veel plezier de laatste dagen en we horen en zien elkaar wel weer.

Groeten uit Franeker