Pfffffffffffffff...................... - Reisverslag uit Penticton, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Pfffffffffffffff...................... - Reisverslag uit Penticton, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Pfffffffffffffff......................

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hilda

28 Juli 2009 | Canada, Penticton

We zijn aangekomen in Penticton, het is erg warm nu 38C en we kunnen merken dat we daar aan niet gewent zijn. Net eerst maar even een dutje gedaan. We zijn gistern ook weer een tijdgrens gepasseerd. We doen in 3 weken 9 uur verschil naar voor en naar achteren en de zomer en wintertijd..Het landschap is hier weer erg anders, erg droog met grote valleien. De Canadezen zijn super vriendelijke mensen. Iedereen staat voor je klaar, daar kunnen we in Nederland nog wel iets van leren. How are you today... is de gebruikelijke openingszin, maar wordt ook wel een antwoord op verwacht, waar naar geluisterd wordt.

Guys we have a PC, and can upload Pix so here they come....

• 29 Juli 2009 - 05:36

Florien:

Wow... dat ziet er geweldig uit! :D Geniet ervan :)