de eerste dagen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hilda

13 Juli 2009 | Canada, Vancouver

We zagen best wel tegen de vliegreis op. Die viel reuze mee, maar was wel lang....We vlogen over Groenland waar er zo hopelijk een foto van op deze site staat. Na de huurauto opgehaald te hebben, nog wat wezen eten, zijn we om 20.00 "onze tijd" hier gaan slapen en raad eens om 2.00 weer klaar wakker.
Vandaag hebben we whale watching gedaan (orca's dus), een grandioze ervaring, met hopelijk nog meer foto's van mijn persoonlijke hoffotograaf. Morgen vertrekken we naar Vancouver Island.

Groetjes allemaal

PS: de Internet PC in het hotel had wat problemen met mijn fotokaartjes, maar ze staan er nu op. DB.

• 14 Juli 2009 - 06:14

Marlou:

Wow! Mooi!
    Ben ook benieuwd naar de whale watching foto's! :-)

• 14 Juli 2009 - 07:46

Berend Dijkstra:

Goede reis gehad lees ik. Hardstikke fijn. Veel plezier en de foto van Groenland is fantastisch mooi. Mickey voelt zich hier als altijd erg thuis dus het gaat goed met haar. Heel veel plezier en goede reis en wij lezen mee.

Gr. Berend en Douwina

• 15 Juli 2009 - 09:45