Weer whales gezien... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Weer whales gezien... - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Weer whales gezien...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hilda

14 Juli 2009 | Canada, Ottawa

Vandaag met de Ferry naar Vancouver Island. Het kan mogelijk zijn ook dan whales te zien werd ons gisteren verteld. We wisten nu waar we op konden letten en we zagen een grote groep whales. Verder weg dan gisteren maar toch erg leuk.
We zijn vandaag in Sidney geweest, een ontzettend leuk klein plaatsje, waar Douwe een vriend vond. Later vanmiddag hebben we Butchard Garden bezocht. Een oude steengroeve die vanaf 1905 omgetoverd is in een fantastische tuin van 20 hectare, met o.a. een rozen tuin met 250 verschillende soorten rozen, japanse tuin, enz. We hebben er veel foto's gemaakt maar ik weet niet zeker of het lukt ze erop te zetten.

Tot de volgende keer,

Douwe en Hilda.

• 15 Juli 2009 - 06:30

Mr. Watson:

Klinkt alsof jullie het erg veel plezier hebben!

• 15 Juli 2009 - 09:44

Florien:

"We zijn vandaag in Sidney geweest" - Ik dacht even dat jullie in Australie zaten... Toen las ik "een ontzettend leuk klein plaatsje", waarna ik mij realiseerde dat het Canada was :p :D

• 15 Juli 2009 - 15:10

Marlou:

Ik dacht ook even hetzelfde als Florien! :P

• 15 Juli 2009 - 16:57

Annemarie:

Wauw wat een prachtige foto's van de walvis gister, zo mooi hebben wij ze niet gezien, dat bleef bij een staart en een vin.

• 15 Juli 2009 - 17:31

Dirk:

Wat zijn het nu whales of walvissen.
    Orka's zijn het ook zo te zien aan de foto's
    Fijn zo
    Met poes thuis gaat het prima , staat al te wachten als riek eraan komt om binnen te laten

• 18 Juli 2009 - 11:53

Mama:

FANTASTISCH
    wat is het daar mooi
    Douwe moet niet te veel
    vrienden maken dan zie ik Hilda nog alleen thuiskomen