Veel zon, mooie omgeving. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Veel zon, mooie omgeving. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Veel zon, mooie omgeving.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hilda

16 Juli 2009 | Canada, Ottawa

Inmiddels zitten we voor de 2e en laatste dag in Parksville. Ze zeggen dat ze hier het mooiste strand van Canada hebben... Nou, dat viel ons vies tegen, een donkergrijs natte zandvlakte, meer is het niet. Als je je handdoek op de grond legt, is 'ie gelijk doorweekt. Maar de rest van de omgeving is hier prachtig. Vandaar dat er vandaag 3 dingen op het programma stonden, English Riverpark met watervallen, McMillan Park met bomen die vaak al 300 jaar oud waren, de oudste zelfs meer dan 800. Tenslotte nog een heel eind gereden om de Pacific Ocean te zien. En nu wel op een mooi strand!!!
Morgen vertrekken we naar Whistler, verlaten Vancouver-Island met een ferry.

• 17 Juli 2009 - 19:28

Peter En Pia:

Zo te zien genieten jullie enorm van jullie reis, mooie foto's, als jullie weer bij een strand komen, willen jullie dan een zakje zand meenemen, want ik heb een nichtje die spaart zand.

• 18 Juli 2009 - 12:43

Annemarie:

hilda is vast bezig geweest naar schelpen te zoeken.......ach ja familie trekje......Nog wat moois gevonden?

• 18 Juli 2009 - 23:15

Khaz / Bert:

hey daar :D
    ik kom ook enes binnen vallen en jullie ene prettige vakantie wensen :D

ik bne inmiddels ook terug actief :)
    en msi jullie nu tog een beetje :)
    hoop jullie bijde vlug terug te zien :D

• 19 Juli 2009 - 09:50

B, M & T:

Schitterende foto's, en vast heel veel genieten.
    Khaz (jullie welbekend) miste jullie dus hem hier ook maar even laten reageren, zoals je hier boven kunt lezen. Heel veel plezier nog, en wij kunnen op deze manier mooi met jullie meegenieten zonder er zelf bij te zijn. Veel plezier vanuit Franeker

• 19 Juli 2009 - 10:00

Tim:

heey hilda en douwe mooi land zo te zien die tuin en die orca's leuke fotos nouw fijne vakantie toe gewenst groetjes tim (je weet vast wel wie)

• 20 Juli 2009 - 16:28

Cally:

Haihai! FF kijken of d'r nog updates waren voordat de raid begint :P

Ziet d'r mooi uit allemaal!