Eindelijk een computer - Reisverslag uit Quesnel, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Eindelijk een computer - Reisverslag uit Quesnel, Canada van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Eindelijk een computer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hilda

20 Juli 2009 | Canada, Quesnel

Hello everyone,

Een paar dagen verder en vandaag lukte het ons een computer te bemachtigen. De reis naar Whistler was mooi maar inspannend. Er wordt daar hard aan de weg gewerkt ivm de Olympisch spelen, en soms was het raden waar de weg lag door de vele oranje palen en verwijzingen. Maar we zagen een ontzettend mooie omgeving. O.a. Shannon Falls park met een waterval an 200 meter.
Whistler heeft mooie bergen en een meer, maar is een party centre waardoor we s' nachts niet veel slaap kregen.

De weg naar 100-mile House was erg anders veel vlakker en droger, en leuke verandering na al die bomen.

Vandaag dan naar Quesnel, en weer veranderde de omgeving. Eerst werd alles veel groener, en daarna werd het weer bergachtiger. In dit gebied zijn erg veel ranches.

Pia we gaan morgen richting McBride, en dan de rockies in dus strand zien we voorlopig niet meer. Khaz leuk dat je er weer bent.

Mam fijn dat je mee leest...

He Cally, mr Watson...maar goed dat wij Sherlock zijn!

Tim en familie, we proberen een beer te vinden maar nog geen geluk:)

Douwe gaat nog wat foto's plaatsen,

Groetjes iedereen, leuk iets van jullie te lezen.

Douwe en Hilda.

PS: Wij rijden nog niet door het gebied met de bosbranden.

• 21 Juli 2009 - 10:33

Linda Van Der Zwaag:

Dag Hilda en Douwe,

het lijkt erop dat jullie een prachtige vakantie hebben! Wij zitten op dit moment in Rome. Hier is het ook erg mooi, veel indrukwekkende dingen gezien! Wij wensen jullie nog heel veel plezier toe!!!
    Groetjes Linda, Edwin, Danie en Sanne

• 21 Juli 2009 - 11:39

Gerke:

*blijft zich afvragen wat al die mensen op vakantie achter een computer doen*

En dan noemen ze mij verslaafd aan dat ding.... :P

Mooie foto's!

• 21 Juli 2009 - 17:32

Rita:

Goed om te horen, dat jullie niet midden in de bosbranden zitten. Aan de foto's te zien doen jullie ongelooflijk mooie ervaringen op. Geniet er lekker van!!
    Hier alles nog bij het "oude"!

groetjes Jan, Rita,
    Anna Mae en Amy Lynn

• 22 Juli 2009 - 13:48

Mama:

Fijn dat jullie zo genieten .Leef via de computer met jullie mee.

• 27 Juli 2009 - 20:10

Berend Dijkstra:

Hallo Douwe en Hilda

Zo te zien wat een mooie reis en hebben jullie er heel veel aan. Prachtig land en wat een mooie fotos. Om nooit te vergeten zoiets. Hier gaat het met jullie Mickey uitstekend. Het is een heel lief beest en staat zijn mannetje in de roedel. Ze profiteerd wel wat mee met de verwennerij van de anderen natuurlijk maar niet extreem hoor. Neem lekker nog vakantie want dit beleef je direct niet weer natuurlijk. Mooi man.

Groeten Berend en Douwina