Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

02 Mei 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Via het ET cafe aan de extraterrestial highway nu aangekomen in Las Vegas, zitten in het Luxor, die pyramide die in de CSI serie bij de intro voorbijkomt.
Even wat toevoegen nog. We vertrokken gisteren vanuit Deathvalley om 8.00 met 23 C, al rijdend naar Rachel zakte de temp naar 11 C, in Vegas was het weer dik 25C, zo sneu:).....
En overal waar we zijn zijn Nederlanders, gisteren waren we in een soort trailer stadje om koffie te halenbij een tankstation en ja hoor daar waren ze weer....
Las Vegas is een soort van leuk voor even, maar na de natuur dagen van afgelopen week een soort cultuur shock. Overal lawaai, drukte en mensen die roken, gokken en drinken. Gisteravond en vandaag is dan ook lang genoeg. Vanmorgen iets meer dan een uurtje aan de pool gelegen in de zon, vanmiddag gaan we kijken op de Strip.....