Naar Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Naar Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Naar Palm Springs

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

13 Mei 2013 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag dus een heel eind gereden. Ondertussen daalden we af van 7000 feet naar iets van 1000 feet hoogte. Morgen zijn we op zeeniveau terug. De reis ging voorspoedig, onderweg een paar stops gemaakt. En ook nog omgereden om een stukje (80 miles) over de originele Route 66 te rijden. Maak je daar een foto van, zit er een sticker op het bord eronder. En wat staat daar dan op: Oost west thuis best, de groeten van een café uit Hilvarenbeek. LoL. Een andere stop was bij één of ander schoenenkerkhof ergens midden in de desert. We dachten dat het daar warm was met ruim in de dertig graden, maar toen we Palm Springs binnenreden ging de temperatuuur van de boordcomputer van de auto naar boven de 40! graden. Bij het hotel was het 42! graden. Dus het restant van de middag in het water van het hotelzwembad gelegen en vanavond voor de verandering maar weer eens bij de Mexicaan gegeten. Daarna tijd om dit dagboek bij te werken en van de laatste 3 dagen nog even foto's bij te plaatsen. Morgen gaan we een stukje terugrijden naar Joshua Tree National Park, nu maar hopen dat het dan wat koeler is dan vandaag. Daarna door naar Los Angeles, naar ons laatste hotel voor de laatste paar dagen, een hotel aan het strand.....