Terug.. - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Terug.. - Reisverslag uit IJlst, Nederland van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Terug..

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

18 Mei 2013 | Nederland, IJlst

Omdat we in San Francisco de auto pas een uur later huurden (10:30u)dan op papier stond, mochten we de auto ook een uur later in LA inleveren, dat kwam mooi uit. Nu konden we vrijdagmorgen in alle rust opstaan, ontbijten en naar het vliegveld rijden. Het parkeerterrein van Alamo was groter dan een voetbalveld en waar we de auto inleverden stond een bus klaar om ons bij het juiste deel van het vliegveld te brengen. Vliegtuig vertrok op tijd, landde op tijd. Dankzij de auto breng service stond onze eigen auto al startklaar voor de vertrekhal. We waren dan ook tegen 12:00u thuis. Hebben toen even een drietal uurtjes geslapen, daarna douchen om weer wat helder te worden en tenslotte nog de boodschappen voor het extra lange weekend gedaan.
Nu zijn we bezig met koffers leegmaken, post doorwerken en dit laatste verslag typen. We gaan ook nog wat foto's bij de laatste dagen zoeken.
Tot ziens of horens!