Venice Beach Los Angeles Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Venice Beach Los Angeles Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Venice Beach Los Angeles Hollywood

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

16 Mei 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag Hollywood onveilig gemaakt. De Walk of Fame een stuk gelopen en de handjes en voetafdrukken in het cement gevonden.
Mezelf natuurlijk met die van de "Enterprise"op de foto laten zetten. En Hilda met die van George Clooney, onze koffiezetter. Ook de HOLLYWOOD letters op de heuvel op de foto gezet. Omdat we gisteren aardig roodverbrand raakten, de rest van de dag uit de zon doorgebracht. Wel natuurlijk een afscheidsbezoek aan Starbucks gebracht en gezorgt dat onze dollars op raakten. Inmiddels de koffers gepakt voor de terugreis en alvast digitaal ingecheckt. Morgen terug naar Nederland, dus ons volgende bericht zal vanuit de thuisbass zijn.
Voor Amerikaanse begrippen vertrekken we op vrijdagmiddag 14:00 uur, maar voor Nederlandse begrippen komen we op zaterdag 09:00 uur aan. Terwijl we ondertussen alleen "maar" ongeveer 11 uur in het vliegtuig zitten.

• 17 Mei 2013 - 08:11

Linda:

Goede terugreis!
    En Hilda, tot volgende week!,
    Gr. Linda

• 17 Mei 2013 - 08:39

Mama:

Goede reis naar huis. Ik zal dit komen te missen ,dit praatje iedere morgen .
    Fijn om dit allemaal te zien ,Tot ziens ,groetjes Mama.

• 17 Mei 2013 - 15:22

Ria En Simone:

Hallo Luitjes,
    Times flies when you have fun.
    Een fijne terugreis. We komen snel langs om nog meer mooie foto's te bekijken want het is daar helemaal geweldig. Groetjes Ria en Simone.