Venice Beach Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Venice Beach Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Venice Beach Los Angeles

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

14 Mei 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hebben vandaag bij temperaturen tussen de 30 en 35 graden het Joshua Tree National Park bezocht en daar zelfs een rondwandeling gemaakt in de "Hidden Valley". In de loop van de middag onderweg gegaan naar ons laatste hotel. Dankzij een tip van een mevrouw die we spraken een omweg gemaakt door LA via een andere highway te benaderen, nou dat scheelde mooi wat filetijd. Op zich wel vreemd om ruim 100 kilometer lang op een 2 x vierbaansweg te rijden, met om de 2 a 3 kilometer de zoveelste afslag. We zitten nu in "Venice on the beach" aan de Ocean Front Walk te Venice. Nou, we zitten inderdaad aan de ocean front. We kunnen vanuit onze kamer de oceaan zien en horen. Hebben al een kleine wandeling over de pier gemaakt, maar het werd ons wat te koud...Lol. Morgen een herkansing.
We hebben dus nu nog 2 volle dagen in LA te gaan, geen idee wat we gaan doen....Misschien wel helemaal niets, het hotel heeft een eigen prive terras, zowel beneden als boven.
www.veniceonthebeach.com

• 15 Mei 2013 - 12:29

Linda:

Hoi Douwe en Hilda,

Geniet maar van jullie laatste dagen in Amerika... Ik vond het heel erg leuk om jullie zo wat te kunnen volgen!
    Hier gaat alles z'n gangetje, examens zijn druk aan de gang.
    Het weer is wat sneuig, zomer is op dit moment ver te zoeken.... (:
    See you soon!
    Groetsies, Linda

• 15 Mei 2013 - 22:38

Coby:

Hello there! Jammer dat de kabouter-met-rugzak niet in de rugzak past.....was leuk geweest voor de verzameling:-))Have fun en een goede trugreis!

• 16 Mei 2013 - 12:15

Pia:

Hallo Douwe en Hilda,
    zo te lezen genieten jullie erg van de reis, leuk om de verhaaltjes te lezen. nog een paar fijne dagen daar en een goede terugreis. tot horens
    Peter en pia