Page dag 1 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Page dag 1 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Page dag 1

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

09 Mei 2013 | Verenigde Staten, Page

Vandaag behoorlijk vroeg uit Moab vertrokken, want er moesten weer veel kilometers (miles) gemaakt worden. Bijna 300 miles, dat is bijna 500 kilometer. Onderweg toch ook nog een omweg gemaakt langs Monument Valley, een gebied van de Navajo indianen. Door de omweg weer een ander type "berg"achtig gebied van Utah doorkruist. In Monument Valley even van het uitzicht genoten, maar toen toch maar weer verder gereden. Want we hebben onderweg veel regen gehad en reden steeds in de richting van een enorme onweersbui. (waar we uiteindelijk niet in beland zijn, maar die wel op het tv-nieuws voorbij kwam) Inmiddels ingecheckt in het Marriot CourtYard Page Hotel, kamer op de 4e verdieping,met sta-balkon (halve meter diep) en uitzicht op de golfbaan (gaaaaap). Via de receptie van het hotel al een reservering laten doen voor ons uitstapje morgen, de Upper Antelope Cave. Nu maar hopen dat het morgen droog is...
Toevallig kwamen we er achter dat het hier een uur vroeger is.. Leuk die tijdzones... Waren we morgen mooi te laat op onze afspraak geweest...

• 10 Mei 2013 - 13:38

Wilma Tuma:

Indrukwekkende foto,s ! Het ziet er prachtig uit. Het doet me denken aan Petra in Jordanie.