Zion National Park, Springdale - Reisverslag uit Majestic View, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Zion National Park, Springdale - Reisverslag uit Majestic View, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Zion National Park, Springdale

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

04 Mei 2013 | Verenigde Staten, Majestic View

Zijn inmiddels Las Vegas ontvlucht en aangekomen in Springdale.
Omdat we redelijk vroeg in de middag in Springdale aankwamen, terwijl we door het passeren van een tijdzone zelfs één uur moesten inleveren, konden we nog een mooi uitstapje maken. Voor het hotel konden we in een gratis shuttle bus stappen die ons bij de ingang van het Zion national park afzette. In het park weer een gratis bus kunnen pakken die ons enkele kilometers diep een kloof inbracht. Daar konden we een voetpad nemen, die net zolang doorliep de kloof in, tot de rotswanden elkaar bijna raakten. Dan zou je alsnog verder kunnen lopen, maar dan moest je of droge kleren meenemen of een waadpak aantrekken. Dus omgekeerd en alles in omgekeerde volgorde gedaan tot we weer bij ons hotel, Majestic View in Springdale waren. Bij ons hotel het restaurant ingedoken. Zitten nu op het balkon van onze kamer te genieten van: inderdaad een Majestic View....
@Jordy, dit hotel kun je aanraden^^SUPER