Bryce Canyon NP - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Bryce Canyon NP - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon NP

Door: HB

Blijf op de hoogte en volg Hilda

05 Mei 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

We hoefden vandaag maar 125 mile, dus vanmorgen na het ontbijt eerst nog even heerlijk zitten te lezen op het balkon in het zonnetje en met uitzicht op de bergen.........Om 10.00 vertrokken door Zion NP naar Bryce. Gingen we gisteren met de shuttle het park in en op een splitsing links, mochten we vandaag rechts met de eigen auto. Mensen wat een mooie wereld is dit. Je voelt je zo klein. De bergen omsluiten je hier en dat maakt het zo indrukwekkend. Vanmiddag Bryce NP bezocht. De meeste bezienswaardigheden kun je vanaf de weg zien. Maar we gaan morgen een trail lopen.
Vanavond een pizza gegeten, Amerikaanse maat, dus met 2 man krijg je eentje niet op..........

PS;
Kwamen er vanavond achter hoe je foto's bij de juiste dag op de site geplaatst krijgt. Er is dus flink met de foto's heen en weer geschoven.

• 06 Mei 2013 - 12:41

Linda:

Jeeeeee wat is het prachtig daar!!!!
    En wat een indrukken doen jullie allemaal op, van het ene uiterste in het andere...
    Maar mooi om allemaal mee te maken lijkt mij.
    Genietse!!!
    Linda

• 06 Mei 2013 - 12:41

Linda:

Jeeeeee wat is het prachtig daar!!!!
    Maar mooi om allemaal mee te maken lijkt mij.