Moab, eerste dag. - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu Moab, eerste dag. - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Hilda Bouma-Aardema - WaarBenJij.nu

Moab, eerste dag.

Door: DB.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

07 Mei 2013 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag bijna 300 miles (450 kilometer) gereden om in Moab te komen. Daar hebben we het grootste deel van de dag aan besteed. Niet alleen omdat we vaak zijn gestopt om op de "viewing points" van het uitzicht te genieten, maar ook omdat het veelvuldig regende onderweg.
De ergste buien leken vanuit de verte wel op een tornado in opbouw.
Uiteindelijk in Moab terechtgekomen en de rest van de middag door de stad geslenterd en zelf op een terrasje buiten kunnen zitten. En dat terwijl we onderweg temperaturen op de boordcomputer van de auto van 2 graden voorbij zagen komen.
Inmiddels weer van het avondeten aan het bijkomen en zijn we de plannen voor morgen aan het maken, zoveel mogelijk "arches" zien in "Arches National Parc".